تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۳۳۰
کد خبر: ۶۶۲۰۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

«فروی»؛ تازه وارد فرابورسی گزارش ۶ ماهه منتشر کرد

می متالز - شرکت ذوب روی اصفهان که چند روزی از درج نماد معاملاتی آن در فرابورس ایران می گذرد، اطلاعیه صورت های مالی ۶ ماهه خود را منتشر کرد.
«فروی»؛ تازه وارد فرابورسی گزارش ۶ ماهه منتشر کرد

به گزارش می متالز، شرکت ذوب روی اصفهان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را با سود ۳۵۵ ریالی برای هر سهم منتشر کرد.

این شرکت در گزارش منتشر شده سود عملیاتی را ۲۳۳ میلیارد ریال، سود خالص را ۲۱۲ میلیارد ریال و سود انباشته را ۵۹۹ میلیارد ریال اعلام کرده است.

«فروی» در تشریح اهداف خود اعلام کرده که مهمترین راهبرد کوتاه مدت شرکت استمرار فروش و وصول مطالبات صادراتی با عنایت به شرایط داخلی و بین المللی است.

این شرکت نرخ خرید مواد اولیه برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را اعلام کرده است که براساس آن خاک خریداری از معدن انگوران بر اساس ضوابط شرکت تهیه و تولید و خاک خریداری شده از باما بر اساس قرارداد تعیین می شود و اکسید روی تولیدی بر اساس بهای تمام شده است.

در توضیحات «فروی» درخصوص تشریح برنامه های شرکت جهت تکمیل طرح های توسعه آمده است که این شرکت برنامه ساخت دو واحد هوی مدیا جهت تامین مواد اولیه تولید شمش روی را در برنامه دارد که در سال ۱۳۹۹ راه اندازی خواهد شد. همچنین در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره نیز اعلام شده است که در آن به دریافت تسهیلات به صورت ۷۰ درصد فروش اقساطی و ۳۰ درصد عقد سلف از بانک توسعه صادرات است که در تاریخ ۲۳ مهر ۱۳۹۸ تسویه شده است. این شرکت قصد دارد تسهیلات به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از بانک توسعه صادرات دریافت کند.

عناوین برگزیده