تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۱
بازدید: ۳۴۲
کد خبر: ۶۶۲۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در صورت‌های مالی میان دوره‌ای مشاهده شد؛

"وگستر" و افزایش ارزش پرتفوی بیش از ۳۱۴ میلیارد ریال

می متالز - شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در صورت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس از افزایش ارزش پرتفوی بورسی ۳۱۴میلیارد و ۲۷۴میلیون ریالی آن خبر داد.
"وگستر" و افزایش ارزش پرتفوی بیش از ۳۱۴ میلیارد ریال

به گزارش می متالز، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ ماهه سود هرسهم را ۴۷۹ ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی طی مدت مورد گزارش را ۱۹۱ میلیارد ریال، سود خالص را ۱۹۱ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲۰ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال منتشر کرده است.

از سوی دیگر "وگستر" در صورت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس از افزایش ارزش پرتفوی بورسی ۳۱۴ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریالی آن خبر داد.

همچنین بهای تمام شده در این دوره با رشد ۵۷ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریالی به مبلغ ۴۴۸ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال رسیده است. ارزش بازار پرتفوی بورسی آن نیز با رشد ۳۷۱ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریالی به مبلغ ۷۶۲ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال ریال بالغ شده است.

"وگستر" در گزارش منتشر شده خود کل مبلغ واگذاری طی دوره مورد گزارش را ۷۹۵ میلیاردو ۲۴۳ میلیون ریال اعلام کرد که سود این واگذاری به ۱۸۱ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال رسید. همچنین در این دوره سهام خریداری شده در بورس به مبلغ ۶۷۱ میلیارد ریال رسید.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرده که با توجه به استراتژی هیات مدیره شرکت، تمرکز سرمایه گذاری از بلندمدت به کوتاه مدت صورت پذیرفته و این روند ادامه دارد. همچنین در برنامه‌های با اهمیت خود برای دوره مالی ۶ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرد که قصد دارد فعالیت‌های مرتبط با موضوع اصلی شرکت یعنی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار را بیشتر از گذشته داشته باشد.

عناوین برگزیده