تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۶
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۶۶۳۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

میزبانی مجتمع صنعتی سیمان ایلام از مسابقات پاییزه سوار کاری استان

می متالز - مجتمع صنعتی سیمان ایلام بار دیگر در تاریخ جمعه ۱۷ آبان ماه ۹۸ پذیرای مسابقات پاییزه اسب سواری استان بود.
میزبانی مجتمع صنعتی سیمان ایلام از مسابقات پاییزه سوار کاری استان

به گزارش می متالز، شرکت سیمان هرساله به عنوان یکی از حامیان ورزش استان با در اختیار گذاشتن بیش از پنج هزار متر زمین، اجرای عملیات تسطیح و‌آماده سازی، ارائه خدمات، نصب بنر و تابلوهای تبلیغاتی یکی از اثر گذارترین شرکت ها در برگزاری هرچی با شکوه تر این مراسم و مسابقه بود.

مسابقات امسال نیزکه با حمایت و‌استقبال آقای دکتر اقبالیان مدیرعامل شرکت سیمان ایلام همراه بود با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد.

این دوره از مسابقات اسب دوانی پاییزه استان ایلام با حضور سوارکارانی از تمام شهرستان‌های ایلام روز جمعه ۱۷ آبان ماه ۹۸ در بخش کارزان جنب کارخانه سیمان ایلام ساعت یک بعد از ظهر برگزارگردید که در این رقابت‌ها اسب‌هایی از نژاد‌های کرد، عرب و دوخون در مسافت یک هزار و ۲۰۰ متر به رقابت پرداختند.

پیست این مسابقات به مسافت یک هزار ۲۰۰ متر یکی از پیست‌های استاندارد کشور است و شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات کشوری دارد.

امسال بیش از ۳۰ سوارکار برای شرکت در این مسابقه حضور داشته که پس از برگزاری رقابت ها، به سوارکار مقام اول حکم قهرمانی و ۵ میلیون ریال وجه نقد، رتبه دوم حکم قهرمانی و چهار میلیون ریال و رتبه سوم نیز حکم قهرمانی و۳ میلیون ریال وجه نقد اهدا گردید.

لازم به ذکر است اسب طوفان با مربی گری آقای یدالله حاتم زادی از پرسنل سیمان ایلام توانست مقام سوم این مسابقات را کسب نماید.

عناوین برگزیده