تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۱۰۷۶
کد خبر: ۶۶۴۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فراخوان جذب ناظران افتخاری نظارت بر بازار از سوی سازمان صمت بوشهر

می متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از فراخوان طرح ثبت نام ناظران افتخاری نظارت بر بازار خبر داد.
فراخوان جذب ناظران افتخاری نظارت بر بازار از سوی سازمان صمت بوشهر

به گزارش می متالز، رضا جمالی افزود: در راستای اجرای سیاست های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای ایجاد ثبات و نظارت بر بازار و ضرورت استفاده حداکثری از مشارکت‌های مردمی برای تحقق این مهم از اهداف اجرای این طرح به شمار می رود.

جمالی عنوان کرد: برحسب ضرورت استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد مردمی در شناسایی و کشف و معرفی تخلفات اقتصادی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر درجهت تقویت گسترده نیروهای مردمی که آمادگی لازم برای همکاری با این سازمان را دارند در صورت تمایل می توانند با مراجعه به پورتال سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به نشانی http://cppo.mimt.gov.ir نسبت به ثبت نام در گروه ناظران ‌افتخاری، اقدام نموده و یا بصورت حضوری به حوزه معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مراجعه کنند.

وی یاداورشد: از این رو سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، طلاب، کارمندان و دیگر گروه های مردمی که براساس علاقه و تعهد اجمالی آمادگی دارند تا در راستای سیاستهای سازمان حمایت بصورت افتخاری با این سازمان همکاری داشته باشند دعوت به همکاری می کند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اهداف اجرای طرح ناظران افتخاری که بمنظورجلوگیری ازتخلفات صنفی است بیان کرد: افزایش میزان رصد بازار درباره تخلف‌های ذکرشده در قانون نظام صنفی با همکاری نخبگان، سالم‌سازی فضای کسب و کار، هدفمند شدن اقدامات ناظران در برخورد با تخلفات صنفی، ناامن شدن فضای بازار برای متخلفان و سودجویان، ایجاد امنیت و آرامش برای واحدهای صنفی درست کار و توسعه مشارکت مردمی در نظارت بر بازار از جمله اهمیت این طرح می باشد.

رضا جمالی گفت: در حال حاضر تعداد 263 نفر بازرس افتخاری نظارت بر بازاراستان بوشهر مشارکت می نمایند که پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال جاری 98 افزایش بیشتری داشته باشد.

عناوین برگزیده