تاریخ: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۴
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۶۶۷۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

روز سبز بورس

می متالز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۱۴۸ واحدی عدد ۳۰۳ هزار ۹۴۳ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۸۶ هزار و ۱۱۳ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۲۰ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۱۸ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۳۸۹۱ واحد را نمایش داد.
روز سبز بورس

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۱۶۶ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۱۳ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۶۲۴میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "خودرو"، "رمپنا" و "شبندر" به ترتیب با ۱۴۵، ۹۰ و ۸۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "فارس"، "حفاری" و "فملی" به ترتیب با ۵۰، ۳۹ و ۳۶ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وبملت"، "وتجارت" و "وپارس"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سنا، تدپکیس امروز درحالی با افزایش هزار واحدی روبرو بود که طی دو هفته گذشته روندی آرام و با ثبات را تجربه کرد. به گفته برخی کارشناسان بازار سرمایه روزهای اصلاح را سپری کرده و اکنون در انتظار محرک جدید برای صعود است.

عناوین برگزیده