تاریخ: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۸
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۶۷۷۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرتفوی بورسی «وصنعت» ۵.۸۴۳هزار میلیارد ریال افزایش یافت

می متالز - شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت از رشد ۵هزار و ۸۴۳میلیارد و ۷۰۳میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود در ۱۲ماه فعالیت خبر داد.
پرتفوی بورسی «وصنعت» ۵.۸۴۳هزار میلیارد ریال افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱مرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۸۸۴ریال اعلام کرد.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را  ۳هزار و ۹۶۸میلیارد ریال، سود خالص را ۳هزار و ۹۷۷میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۴هزار و ۹۴۹میلیارد ریال اعلام کرده است.

«وصنعت» در پرتفوی سهام شرکت های پذیرفاته شده در بورس اعلام کرد که با رشد ۵هزار و ۸۴۳میلیارد و ۷۰۳میلیون ریالی در ۱۲ماه فعالیت همراه شده است. در این پرتفوی بهای تمام شده را با افزایش ۲هزار و ۶۹۰میلیارد ریال به مبلغ ۸هزار و ۵۶۰میلیارد ریال دست یافته است. همچنین ارزش بازار با افزایش ۶هزار و ۶۹۰میلیارد ریالی به رقم ۱۴هزار و ۴۰۴میلیارد ریال رسید.

این شرکت طی ۱۲ماه فعالیت خود کل مبلغ سهام واگذار شده را ۱۱هزار و ۳۶۰میلیارد ریال اعلام کرد که سود این واگذاری ها را ۲هزار و ۹۰۳میلیارد ریال منتشر کرد. از سوی دیگر در این دوره کل مبلغ سهام خریداری شده را ۱۱هزار و ۶۸میلیار ریال اعلام کرد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد