تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۶۸۲۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دو سهامدار حقیقی برای اولین بار وارد هیات مدیره شرکت معروف و اخراجی شدند

می متالز - دو سهامدار حقیقی برای اولین بار توانستند با تجمیع رای دیگران، دو کرسی هیات مدیره شرکت قدیمی و معروف اما اخراج شده از بورس را بدست آوردند.
دو سهامدار حقیقی برای اولین بار وارد هیات مدیره شرکت معروف و اخراجی شدند

به گزارش می متالز، در جریان مجمع فوق العاده شرکت گسترش صنایع پیام و در حضور ۷۱.۶ درصد سهامداران، دو سهامدار حقیقی برای اولین بار توانستند با تجمیع رای دیگران، دو کرسی هیات مدیره این شرکت قدیمی و معروف اما اخراج شده از بورس را بدست آوردند.

اعضای جدید هیات مدیره "لپیام" شامل ۳ شرکت بسته بندی فلزی پارس، سرمایه گذاری توسعه و گسترش اندیشه پارس، توسعه گسترش آزمایش و دو عضو حقیقی به نام های  ابراهیم نعمت زاده و داریوش احمدی شدند.

براساس این گزارش، سال ۸۳ با جمع آوری سهام پیام توسط تعدادی از مدیران زیرمجموعه سرمایه گذاری پتروشیمی از جمله امیرحسین داوودیان (که در حال حاضر متواری بوده) برخی توانسته بودند مدیریت این شرکت را دراختیار بگیرند و با تغییر هیات مدیره آن زمان سرمایه گذاری پتروشیمی، مدیریت این شرکت همچنان دراختیار چند شرکت حقوقی وابسته به مدیران سابق قرار داشت.

گسترش صنایع پیام، سهامدار عمده چندین شرکت از جمله آزمایش، جوشکاب یزد، جام جهان نما، کابل افشان ایران و ... بوده و عمده این شرکتها به جز در تولید کابل، عملا راکد بوده ولی دارایی های بالقوه دراختیار دارند . آزمایش در بازار پایه و جوشکاب در بازار دوم بورس حضور دارند.

"لپیام" هم با سرمایه ۱۸ میلیارد تومانی در سال مالی ۹۶ به ازای هر سهم ۳۸ ریال زیان اعلام کرد  و مجامع این شرکت به علت مشکلات مالی و مدیریتی به طور معمول با تاخیر یکی دو ساله برگزار می شود و از سال 87 به دلیل زیان انباشته سنگین و وضعیت غیر استاندارد ارایه اطلاعات و... از بورس اخراج و از آذر 92 با قیمت 55 تومانی هر سهم در فرابورس و هم اکنون با قیمت 622 تومانی هر سهم (تا قبل از توقف هفته گذشته نماد) در بازار پایه نارنجی حضور دارد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده