تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۲
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۶۸۴۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
توصیه بهارستانی ها به مجریان کشور

رئیس مجلس: دولت کنترل کند/ وزیر صمت: در دستور کار است

می متالز - رئیس مجلس امروز در صحن مجلس در خصوص تحولات قیمتی کالاها در بازارها گفته که نشانه های افزایش قیمت برخی کالاها در بازارها مشاهده میشود. براساس گفته لاریجانی دولت باید در گام اول این بخش را کنترل کند. وزیر صمت هم در سحن عنی مجلس در پاسخ به صحبت های لاریجانی تاکید کرد دولت از زمان اصلاح نرخ جدید بنزین کنترل آثار تورمی را در دستور کار قرار داده است.
رئیس مجلس: دولت کنترل کند/ وزیر صمت: در دستور کار است

به گزارش می متالز، امروز علی لاریجانی در صحن علنی مجلس درباره چگونگی نظارت دولت بر بازارها بعد از اعلام نرخ جدید بنزین گفت: قیمت برخی اجناس شرکت‌های دولتی افزایش پیدا کرده؛ دولت باید در گام اول این بخش را کنترل کند. به گفته وی شنیده می‌شود برخی خودروسازان هم نرخ خود را بالاتر برده‌اند. در همین حال لاریجانی تاکید کرده نرخ کرایه تاکسی باید به صورت معقول تغییر کند. پیش تر محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران گفته بود که نرخ حمل و نقل عمومی در سال آینده افزایش می یابد.

همچنین امروز رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و مجلس در صحن علنی مجلس گفته که از آغاز اصلاح قیمت بنزین، کنترل آثار تورمی در دستور کار قرار گرفته است. به ادعای وی تلاش شده آثار روانی اصلاح قیمت بنزین کنترل شود و اجازه داده نشود که موج گرانی راه بیفتد. در همین حال البته رحمانی تاکید کرده دولت خواستار رسیدگی به شکایت‌های مردمی به صورت خارج از نوبت از سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت دادگستری شده است.

عناوین برگزیده