تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۳
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۶۸۶۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات متفاوت ۵ نماد از یک صنعت و ۱۰ شرکت دیگر با افزایش ۱۱ تا ۵ برابری

می متالز - امروز هم سهام ۱۵ شرکت از جمله ۵ نماد از یک صنعت با داد و ستد ۱۱ تا ۵ برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و عجیب و متفاوت شدند.
معاملات متفاوت ۵ نماد از یک صنعت و ۱۰ شرکت دیگر با افزایش ۱۱ تا ۵ برابری

به گزارش می متالز، در معاملات امروز بازار سهام که شاخص با رشد هزار و 166 واحدی به 309 هزار و 643 واحد رسید ، بیش از 1.6 هزار میلیارد تومان در بورس و 232 میلیارد تومان در فرابورس داد و ستد شد و دو بانک تجارت و صادرات به همراه ماشین سازی اراک با حجم بیش از 375 ، 154 و 135 میلیون سهمی ، بیشترین معامله را به خود اختصاص دادند.

براساس این گزارش، طبق اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا، امروز هم سهام 15 شرکت با داد و ستد 11 تا 5 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و عجیب و متفاوت شده اند که شامل سیمان بجنورد، گروه صنایع بهشهر، پتروشیمی دهدشت، سیمان خاش، آ.س.پ، بانک ایران زمین، فرآوری زغال سنگ پروده طبس، صنعت روی زنگان، قند چهارمحال، قند شیروان قوچان، بیمه نوین، لوازم خانگی پارس، اعتباری توسعه، بهمن لیزینگ و اعتباری ملل هستند.

نکته جالب این فهرست، حضور 5 نماد از صنعت واسطه گری مالی و شامل "وصنا، وزمین، توسعه، ولبهمن و وملل " است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده