تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۶۸۹۴۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حضور اداره راه و شهرسازی مازندران در نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل این استان

می متالز - نمایشگاه اداره کل راه و شهرسازی مازندران در نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل در استان با حضور دستگاه‌های زیر مجموعه از جمله هواشناسی، سازمان راهداری، راه آهن و ... حضور فعال خواهد داشت.
حضور اداره راه و شهرسازی مازندران در نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل این استان

به گزارش می متالز، سید مهندس نظری از پدافند غیر عامل به عنوان عامل ارتقای پایداری در بحران ها یاد کرد افزود: مازندران از جمله استان‌هایی است که در تمامی بخش‌های حمل و نقل اعم از هوایی ـ ریلی ـ جاده ای و دریایی صاحب امتیاز بوده، از این رو رعایت الزامات پدافند غیر عامل در این استان دارای اهمیت و ویژگی خاص می باشد.

نظری تصریح کرد: وجود منابع طبیعی در این استان اعم از دریا ـ جنگل ـ دشت و ... و همچنین تردد بالای گردشگر و مسافر در محورهای استان و حجم بالای ترافیک از جمله مواردی است که ارزش و اهمیت کارگروه راه و شهرسازی پدافندغیر عامل را در مازندران در جایگاهی خاص و مهم قرار می دهد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن تشریح اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه زیرساخت‌های مواصلاتی و مسکن و شهرسازی یادآور شد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل در اولویت اول طرح ها و پروژه های عمرانی و راهسازی قرار دارد و با انتخاب مشاور الزامات پدافند غیرعامل در قالب پروژه های مهم راه سازی درحال مطالعه می باشد.

وی افزود: امروزه به غیر از مقوله زیست محیطی بحث پدافند غیر عامل نیز به عنوان یک عنصر حیاتی در تصویب پروژه های حمل و نقلی نقش بسیار مهمی ایفاء می نماید.

گفتنی است: این نمایشگاه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، مدیران و مسوولین استانی افتتاح گردید تا ۱۳ آبان ماه در سالن هلال احمر دایر است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده