تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۶
بازدید: ۶۵۹
کد خبر: ۶۹۳۴۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آغاز تولید گندله خام اولیه در کارخانه گندله سازی شرکت توسعه فراگیر سناباد

می متالز - سناباد روز سه شنبه 28 آبان ماه 98 گندله خام کارخانه گندله سازی شرکت راه اندازی گردید.
آغاز تولید گندله خام اولیه در کارخانه گندله سازی شرکت توسعه فراگیر سناباد

به گزارش می متالز، مدنی فر در بازدید از کارخانه گندله سازی با همراهی کارشناسان و مدیران این کارخانه در جریان مراحل راه اندازی قرار گرفتند و با حضور ایشان مرحله تولید گندله خام توسط 6 عدد دیسک دوار انجام پذیرفت.
به گفته مدنی فر مدیر عامل شرکت، تغذیه دیسک های دوار با ظرفیت اسمی هریک 110 تن در ساعت، بوسیله میکس کنسانتره با بنتونیت و پاشش آب انجام می گیرد و جهت پیش گرمایش، گندله خام یا green plete  فراهم می کند. گندله نهایی که پس از خروج از کوره توسط سیرکولار کولر سرد می گردد، در صنایع احیاء به آهن اسفنجی تبدیل شده و پس از ذوب به محصولات فولادی جهت استفاده مبدل می گردد.
در ادامه این بازدید مدیر عامل شرکت ضمن تشکر از همه ی دست اندر کاران، توضیحات مختصری در خصوص اهمیت راه اندازی کارخانه گندله سازی و تولید گندله بعنوان صنایع بالادستی فولاد، ارائه و با یادآوری نامگذاری امسال توسط رهبری انقلاب با نام سال رونق تولید، عزم جدی همکاران با به تولید رساندن کارخانه گندله سازی ضمن عمل به فرمایشات رهبری، بعنوان یکی از مجموعه های تاثیرگذار در تولید پایدار کنسانتره و گندله آهن در منطقه و سطح کشور، به تحقق سند چشم انداز 1404 یعنی تولید 55 میلیون تن فولاد، تاثیری گذاری مناسب را خاطر نشان کردند.
مدیرعامل شرکت توسعه فراگیر سناباد در پایان از زحمات تمامی پرسنل وکارکنان شرکت توسعه فراگیر سناباد تشکر و قدردانی نمودند.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده