تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۶۹۸۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات عجیب و متفاوت دو شرکت لغو پذیرش شده، سه سیمانی و ۱۰ شرکت

می متالز - امروز سهام دو شرکت لغو پذیرش شده، سه سیمانی و ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی با داد و ستد ۱۲ تا ۶ برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات عجیب و متفاوت شده اند.
معاملات عجیب و متفاوت دو شرکت لغو پذیرش شده، سه سیمانی و ۱۰ شرکت

به گزارش می متالز، در ادامه روند صعودی بازار سهام،  افزایش بیش از 4 هزار واحد دیگری شاخص بورس به دلیل فشار عرضه ها پایدار نماند و در پایان با اضافه کردن 1524 واحد به 320 هزار و 194 واحد رسید تا برای بازپس گیری رکورد قبلی و 29 هزار تایی، فاصله کمتری داشته باشد. 

در این میان که ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی از 2.18 هزار میلیارد تومان عبور کرد و در فرابورس هم بالغ بر 235 میلیارد تومان دست به دست شد، اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 12 تا 6 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

در صدر این گروه، دو شرکت لغو پذیرش شده پرمیت و آلومتک‌ با معامله 12 برابری قرار دارند که در بازار پایه قرمز و زرد معامله می شوند.

در ادامه همه شرکت های پرداخت الکترونیک سامان کیش، کشت و صنعت و دامپروری پارس، داده پردازی ایران، انرژی آذرآب، فولاد امیرکبیر کاشان، ماشین سازی نیرو محرکه، مدیریت انرژی امید تابان هور، سرمایه گذاری شفا دارو،  توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، ساروج بوشهر، سیمان غرب آسیا، پتروشیمی گلستان و سیمان خاش، فهرست 15 معامله جالب و متفاوت را تشکیل داده اند.

از جمله نکات مورد توجه امروز علاوه بر حضور دو نماد لغو پذیرش شده، ادامه کاهش تعداد شرکت های فرابورسی و افزایش حضور شرکت های بورسی و همچنین افزایش حجم داد و ستد سهام چهار شرکت سیمانی ساروج بوشهر، سیمان غرب آسیا، سیمان خاش و البته پرمیت است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان بهrahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده