به گزارش می متالز، شرکت بیمه «ما» با هدف تحول در مدیریت تمام عناصر سـازمان و همچنین بهبود فرآیندهای موجود بین بیمهگر و بیمهگذار نسبت به طراحی و راهاندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند و ارزیابی بیمه «ما» در دفاتر نمایندگان سراسر کشور اقدام خواهد کرد. در فاز اول این اپلیکیشن با توجه به اهمیت موضوع دریافت سریع و بر خط نظرات کلیه مراجعان اعم از بیمهگذاران، زیاندیدگان و بیمهشدگان از کیفیت خدمات دریافت شده، با همکاری شرکت آلونی و با شناسنامهدار کردن تمـام عناصـر سـازمان اعـم از پرسـنل، نمایندگان، امـوال، اماکـن و بیمهگـذاران وایجاد امکان نظرسـنجی با اسـکن QR کـد توسـط بیمهگـذاران اقدام به ارزیابی عملکـرد نماینـدگان، شعب و پرسـنل بیمه «ما» شده است.