به گزارش می متالز، شبنم رفیعنژاد، مدیر بازاریابی پرشیاخودرو با تشریح هدف تاسیس مجموعه بوتیکهای پرشیاخودرو گفت: بوتیکهای پرشیاخودرو که از حدود یک ماه پیش کار خود را با دو شعبه در تهران آغاز کردهاند، در درجه اول محلهایی برای گردهم آمدن علاقهمندان برندهای بامو و مینی بوده که در کنار آن فضایی برای دیدار و گفتوگوهای دوستانه فراهم شده است. وی در ادامه افزود: مهمترین بوتیک پرشیا خودرو در مرکز خرید مدرن الهیه است که این مرکز خرید بهعنوان یک مرکز خرید لاکچری شناخته میشود. شهرام نوروز مدیر بوتیک پرشیا خودرو، مهمترین دلیل انتخاب این مجتمع تجاری برای ارائه این خدمات متفاوت و لوکس را وجود حدود ۷ هزار دستگاه خودروی بامو در شعاع ۲ کیلومتری مجتمع مدرن الهیه اعلام کرد و گفت: هدف ما از ارائه خدمات خودرویی، لایف استایل و اکسسوری بامو در مجتمع مدرن الهیه و افزایش انتخابی متفاوت برای مشتریان این مجتمع تجاری لوکس است.