تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۷۰۱۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۵ معامله متفاوت امروز با صف خرید ۱۴ نماد و تکرار دو شرکت لغو پذیرش شده

می متالز - صف خرید و رشد قیمت ۱۴ نماد، تکرار حضور دو شرکت لغو پذیرش شده و سه شرکت از صنعت پتروشیمی از جمله نکات جالب توجه فهرست امروز ۱۵ معامله متفاوت بود.
۱۵ معامله متفاوت امروز با صف خرید ۱۴ نماد و تکرار دو شرکت لغو پذیرش شده

به گزارش می متالز، امروز برخلاف روزهای قبل که از همان شروع بازار، شاخص به سیر صعودی و بازپس گیری کانال های از دست رفته و تا 29 هزار تایی ادامه می داد، روند نزولی اما محدودی حاکم شد اما در پایان معاملات با افزایش اندک و 619 واحدی، دماسنج بازار سهام به 320 هزار و 814 واحدی رسید.

براساس این گزارش، در حالی ارزش معاملات بورس و فرابورس از 1.5 هزار میلیارد تومان و 236 میلیارد تومان عبور کرد که طبق اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا، امروز هم 15 شرکت با داد و ستد 8 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

این شرکت ها شامل 8 و 7 شرکت فرابورسی و بورسی بیمه سامان، سرمایه گذاری وثوق امین، پتروشیمی فسا، پتروشیمی دهدشت، شفا دارو، تامین ماسه، پرمیت، سیمان آرتا اردبیل  به پرداخت ملت، آلومتک، رادیاتور ایران، بهمن لیزینگ، چدن سازان، لیزینگ خودرو غدیر و پتروشیمی گلستان بودند.

صف خرید و رشد قیمت 14 نماد (به جز "فالوم")، تکرار حضور دو شرکت لغو پذیرش شده پرمیت و آلومتک‌ به همراه سه شرکت از صنعت پتروشیمی (فسا، دهدشت و گلستان) از جمله نکات جالب توجه فهرست امروز معاملات مشکوک بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده