تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۵
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۷۰۳۷۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
رحمانی:

قیمت‌سازی در فضای مجازی، خودرو را گران کرد

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت، قیمت‌سازی در فضای مجازی را یکی از دلایل افزایش قیمت پراید و پژو ۲۰۶ در بازار برشمرد.
قیمت‌سازی در فضای مجازی، خودرو را گران کرد

به گزارش می متالز، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره افزایش قیمت پراید و پژو 206 در هفته‌های اخیر، گفت: افزایش قیمت بنزین به صورت طبیعی بر همه چیز اثر گذاشته و نمی‌توان اثر آن را ندیده گرفت.

وی قیمت‌سازی در فضای مجازی در روزهای اخیر را نیز یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت خودرو دانست و افزود: به طور مثال فردی بدون داشتن حتی یک خودرو، 5 هزار آگهی فروش را در 20 روز در فضای مجازی منتشر کرده است، این آگهی ها صوری بوده و به منظور قیمت سازی منتشر شده است.

تعداد خودروهای کف پارکینگ به حداقل رسیده است

عضو کابینه دوازدهم ادامه داد: در حال حاضر تعداد خودروهای کف پارکینگ به حداقل رسیده و بیشتر آنها تکمیل و به بازار عرضه شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اگرچه خودروسازان کاهش تولید نداشتند اما می‌توانند تولید را افزایش دهند.

عناوین برگزیده