تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۷۰۴۹۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
رحمانی:

قیمت‌سازی در فضای مجازی، خودرو را گران کرد

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت افزایش قیمت پراید و پژو ۲۰۶ در هفته‌های اخیر، گفت: قیمت‌ سازی در فضای مجازی در روزهای اخیر یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو است.
قیمت‌سازی در فضای مجازی، خودرو را گران کرد

به گزارش می متالز، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره افزایش قیمت پراید و پژو ۲۰۶ در هفته‌های اخیر، گفت: افزایش قیمت بنزین به صورت طبیعی بر همه چیز اثر گذاشته و نمی‌توان اثر آن را ندیده گرفت.

وی قیمت‌ سازی در فضای مجازی در روزهای اخیر را نیز یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت خودرو دانست و افزود: به طور مثال فردی بدون داشتن حتی یک خودرو، ۵ هزار آگهی فروش را در ۲۰ روز در فضای مجازی منتشر کرده است، این آگهی ها صوری بوده و به منظور قیمت سازی منتشر شده است.

تعداد خودروهای کف پارکینگ به حداقل رسیده است

عضو کابینه دوازدهم ادامه داد: در حال حاضر تعداد خودروهای کف پارکینگ به حداقل رسیده و بیشتر آنها تکمیل و به بازار عرضه شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اگرچه خودرو سازان کاهش تولید نداشتند اما می‌توانند تولید را افزایش دهند.

عناوین برگزیده