تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۲
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۷۰۷۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بخشودگی خسارت‌ های تاخیر در پرداخت حقوق دولتی معادن استان بوشهر

می متالز - رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اعمال بخشودگی خسارت ناشی از تاخیر در پرداخت اصل حقوق دولتی معادن استان خبر داد.
بخشودگی خسارت‌ های تاخیر در پرداخت حقوق دولتی معادن استان بوشهر

به گزارش می متالز، رشید مرادی صبح یکشنبه در جمع فعالان حوزه معادن استان بوشهر اظهار داشت: توسعه معادن استان بوشهر به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است و تلاش ویژه‌ ای در حمایت از فعالان این بخش داریم.

وی با اشاره به اجرای طرح بخشودگی خسارات و ضرر و زیان ناشی از تاخیر در پرداخت اصل  حقوق دولتی خبر داد و بیان کرد: بهره برداران معادن استان می‌ توانند در مهلت مقرر از مزایای این طرح استفاده کنند.

رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به شرایط این طرح، اضافه کرد: این معافیت مشروط به این است که اصل حقوق دولتی ظرف مدت شش ماه تسویه شود.

وی هدف از اجرای این طرح را حمایت از بهره‌برداران در شرایط رکود و کاهش میزان تولید یا فروش عنوان کرد و افزود: با توجه به مصوبه هیئت وزیران و به پیشنهاد وزارت صمت و بر اساس قانون اصلاح قانون معادن، زیان ناشی از تاخیر در پرداخت حقوق دولتی در مهلت مقرر تا پایان سال ۹۵ محاسبه و مطالبه نخواهد شد.

مرادی حداکثر زمان برای ثبت‌نام و استفاده از این طرح را ۱۶ آذرماه عنوان کرد و ادامه داد: بهره‌برداران معادن استان با مراجعه به سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر در این طرح ثبت‌ نام کنند.

عناوین برگزیده