تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۵
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۷۰۸۵۶
سرویس خبر : انرژی

مسوولیتی برای تامین گاز ال پی جی خودروها نداریم

می متالز - معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: هیچ مسوولیتی برای تامین گاز "ال پی جی" خودروهایی که از این گاز استفاده می‌کنند نداریم، استفاده از این گاز برای خودروها ممنوع است.
مسوولیتی برای تامین گاز ال پی جی خودروها نداریم

به گزارش می متالز، عبدالرحمان ناصریان دوشنبه با اشاره به اینکه به مدت ۲ هفته است با کمبود گاز " ال پی جی" ( سیلندر گاز مایع) در خوزستان مواجه هستیم بیان کرد: با توجه به کمبود گاز " ال پی جی" در استان تامین این گاز برای مصرف خودروها از وظایف دستگاه‌های مربوطه نیست و اولویت تامین گاز برای مصارف خانگی است.

وی گفت: با همکاری دستگاه‌های مربوطه دیروز یک محموله ۹۰ تنی گاز " ال پی جی" وارد استان شد که با نظارت نیروی انتظامی این میزان گاز در بین مراکز توزیع تحویل داده شد.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: به دلیل طولانی شدن مدت کمبود گاز " ال پی جی" در استان  با تحویل گاز در بین مراکز توزیع مردم در محل، سیلندرهای گاز را پر کردند.

ناصریان ادامه داد: امروز نیز یک بار جدید گاز "ال پی جی" در مسیر استان است تا بخش دیگری از نیاز مردم برطرف شود ، به طور کلی تا سه روز آینده مشکل کمبود گاز ال پی جی در استان برطرف می شود.

به مدت ۲ هفته است که گاز " ال پی جی" ( سیلندر گاز مایع) در استان  کمیاب شده و زندگی مردم در استان به ویژه در مناطق روستایی دچار مشکلات زیادی شده است.

در حدود ۳۰ درصد مناطق استان همچنان برای مصارف خانگی از گاز " ال پی جی" استفاده می‌کنند.

عناوین برگزیده