تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۹
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۷۱۰۵۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری:

انعقاد قرارداد ۱۵۰ میلیارد تومانی در صنعت فولاد

می متالز - رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: از حاصل یک رویداد حوزه فولاد در صندوق نوآوری، ۵۰۰ میلیارد تومان تفاهمنامه منعقد شد که از این میزان ۱۵۰ میلیارد تومان به قرارداد منتهی شده است.
انعقاد قرارداد ۱۵۰ میلیارد تومانی در صنعت فولاد

به گزارش می متالز، علی وحدت امروز در اختتامیه گردهمایی «ارائه نیازهای فناورانه در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: این رویدادها با هدف توسعه بازار و رفع نیازهای فناورانه کشور برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نیازی در کشور وجود ندارد که نتوانیم آن را حل کنیم، گفت: از سوی سران قوا مصوبه‌ای دریافت کرده‌ایم که این توانایی‌ها باید خط قرمز ما باشند و از محصولات و توانایی‌هایمان دفاع کنیم.

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به رویدادی که در حوزه فولاد برگزار شد، گفت: از حاصل چنین رویدادی، ۵۰۰ میلیارد تومان تفاهمنامه منعقد شد که از این میزان ۱۵۰ میلیارد تومان به قرارداد منتهی شده است.

وحدت با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های موجود برای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: علی‌رغم وجود قانون حداکثری استفاده از توان داخل و اخذ مصوبه از سوی سران قوا، ما با خرید خارجی مواجه هستیم اما باید با خرید محصولات ایرانی از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان دفاع کنیم.

وی با اشاره به تفاهمنامه‌هایی که از حاصل این رویدادهای فناورانه منعقد می‌شود، بیان کرد: در صدد هستیم تا کارگروه پیگیری تفاهمنامه‌ها را ایجاد کنیم که بتوانیم حداکثر تفاهمنامه‌ها را منتهی به قرارداد داشته باشیم.

عناوین برگزیده