به گزارش می متالز، حسن محمدی در این نشست، به تشریح فعالیت های هدلینگ شستا پرداخت و گفت: این هلدینگ دارای سهام مدیریتی در بیش از 187 شرکت می باشد و 60 هزار نفر در استان های مختلف کشور در آن فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه مدیرعامل شستا توجه ویژهای به حوزه رسانه دارد، گفت: با توجه به گامهای موثری که شستا برای بورسیشدن برمیدارد، حوزه رسانه از اهمیت خاصی برخوردار است، لذا به دلیل تنوع استانی شرکتهای تابعه شستا در کشور، نقش رسانههای استانی پررنگتر و ویژهتر میشود.
مدیر روابط عمومی شستا اظهار داشت: برخی از مسوولین روابط عمومی شرکت های تابعه شستا تشکیل دهنده شورای ارتباطات این هدلینگ هستند و این افراد از بین روزنامه نگاران با سابقه ای انتخاب شده اند که در حوزه خود تخصص دارند و از دانش آن ها جهت توسعه ارتباطات شستا بهره گرفته می شود.
محمدی از تدوین سند راهبردی رسانه ای هلدینگ شستا خبر داد و گفت: این سند هنوز ابلاغ نشده است و با تایید دکتر رضوانی فر مدیرعامل شستا به زودی ابلاغ می گردد تا فعالیت های رسانه ای شرکت های تابعه شستا از حالت جزیره ای خارج شده و یکپارچه و هماهنگ شود.
در این نشست، اصحاب رسانه استان اصفهان ، نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود را جهت توسعه ارتباطات شستا و رسانه های این استان بیان نمودند.