به گزارش می متالز، هیات داوران از بین آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره بیمه در رسانه با تکیه بر شاخصهای سهگانه اصالت، صداقت و سلامت، آثار رسانهای را بهعنوان برترین آثار شناخت و در بخش خبر رسانههای مکتوب، لیلا اکبرپور به خاطر مطلب «ابطال دستور بیمه مرکزی برای خسارات خودروهای گران قیمت» در روزنامه «دنیای اقتصاد» برتر شد. همچنین برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومیهای برتر صنعت بیمه در اختتامیه همایش بیمه و توسعه معرفی شدند. به گزارش بیمه مرکزی، جشنواره یادشده هر سال با هدف رقابتپذیری و تحرک روابط عمومیهای صنعت بیمه برگزار میشود. امسال رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات عامل و تنی چند از مقامات ارشد صنعت بیمه با اهدای لوح تندیس و جایزه ویژه از تلاشهای برگزیدگان این جشنواره در راستای فرهنگسازی و اعتلای صنعت بیمه تقدیر کردند.
در بخش ارتباط با رسانهها از احمدرضا عصاری مدیر روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، در بخش روابط عمومی الکترونیک سیدعلیرضا ساداتمیر مدیر روابط عمومی بیمه ایران، در بخش پژوهش و افکارسنجی مریم زمردیان مدیر روابط عمومی بیمه سامان، در بخش ارتباطات (درون و برون سازمانی) نصرتالله محمدی مدیر روابط عمومی بیمه البرز، در بخش مسوولیت اجتماعی مهدی جمشیدیان مدیر روابط عمومی بیمه ملت، در بخش خلاقیت و نوآوری احمدرضا تهرانی مدیر روابط عمومی بیمه سرمد، در بخش امور تبلیغاتی و نمایشگاهی احمدرضا عصاری مدیر روابط عمومی بیمه کوثر و در بخش انتشارات از آزاده هراتیزاده مدیر روابط عمومی بیمه معلم تقدیر شد. همچنین از داود شکری مدیر روابط عمومی شرکت بیمه ما به خاطر دبیری جشنواره روابط عمومیهای برتر، از محمد خرمی مدیر روابط عمومی شرکت بیمه آسیا به خاطر دبیری جشنواره بیمه در رسانه، از افشین نوری مدیر روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان و از مرضیه تاجیک مدیر روابط عمومی شرکت بیمه آسماری تقدیر شد.