تاریخ: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۷۱۶۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

ابراز علاقه برای خرید محصولات فولاد اسفراین در نمایشگاه روسیه

می متالز - معاون مهندسی و کیفیت مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت: بازدیدکنندگان با ابراز رضایت از غرفه این مجتمع در نمایشگاه متال اکسپو ۲۰۱۹ روسیه به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی، خواستار انعقاد قرارداد برای خرید محصولات فولادی آلیاژی شدند.
ابراز علاقه برای خرید محصولات فولاد اسفراین در نمایشگاه روسیه

به گزارش می متالز، مهندس جواد حاجیانی با اشاره به حضور مجتمع صنعتی فولاد اسفراین به عنوان تنها نماینده فولاد ایران در نمایشگاه متال اکسپو ۲۰۱۹ روسیه اظهار داشت: مشتریانی هم که قبلا  از محصولات این مجتمع استفاده کرده بودند خواستار خرید مجدد مقاطع و قطعات فولادی بویژه خرید قطعات نهایی و ماشین‌کاری شدند.

وی افزود: مشتریان و صنایع کشور روسیه که خود از صادرکنندگان بزرگ فولاد در جهان هستند از غرفه مجتمع صنعتی اسفراین به دلیل دارا بودن تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته تولید فولادهای آلیاژی و قطعات در این نمایشگاه استقبال گسترده کردند.

حاجیانی گفت: معرفی توانمندی مجتمع فولاد اسفراین در حوزه  انجام فرآیندهای فولادسازی، فورج، عملیات حرارتی و ماشین کاری قطعات فولادی که اکنون همگی در این مجتمع صنعتی انجا م می شود از دستاوردهای مهم حضور در این نمایشگاه بود.

وی افزود: شرکت های خارجی پیش از این گمان می کردند که محصولات و قطعات فولادی از کشورهای هند و چین وارد ایران شده و سپس ماشین کاری می شود.

وی گفت: مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در نمایشگاه متال اکسپو ۲۰۱۹  روسیه غرفه برتر را کسب کرد.

این نمایشگاه بین المللی با میزبانی شهر مسکو روسیه و به مدت چهار روز اواخر آبان ماه با حضور بیش از ۵۵۰ شرکت از ۳۵ کشور جهان با ارائه جدیدترین تکنولوژی های تولید فولاد در جهان برگزار شد.

تولیدکنندگان و تامین کنندگان مواد و تجهیزات صنعت فولاد نیز جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه به عرضه گذاشتند تا طیف وسیعی از محصولات آهنی و غیرآهنی و تجهیزات پیشرفته در این صنعت را ارائه کنند.

مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰نوع فولاد آلیاژی را دارد.

این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی در خاورمیانه، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیازهای راهبردی صنایع کشور در بخش های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی سازی و ماشین سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.

عناوین برگزیده