تاریخ: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۷۱۷۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس اتاق بازرگانی و صنایع سلطنت عمان در همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری مشترک دو کشور تاکید کرد:

استفاده تجار ایرانی از کریدور عمان برای ورود به بازارهای آفریقا و هندوستان/ تقدیر از تلاش های وزیر صمت برای توسعه مراودات و همکاری های مشترک ایران و عمان

می متالز - رییس اتاق بازرگانی و صنایع سلطنت عمان گفت: تجار و بازرگانان ایران از کریدور عمان برای ورود به بازارهای بیشتر مانند آفریقا و هندوستان استفاده کنند.
استفاده تجار ایرانی از کریدور عمان برای ورود به بازارهای آفریقا و هندوستان/ تقدیر از تلاش های وزیر صمت برای توسعه مراودات و همکاری های مشترک ایران و عمان

به گزارش می متالز، قیس بن محمد الیوسف در همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری مشترک ایران و عمان در محل اتاق ایران بیان کرد: روابط تجاری دو کشور ایران و عمان رو به بهبود است و حضور تجار در این هیات اعزامی عمانی به ایران بیانگر تمایل فعالان بخش خصوصی این کشور برای توسعه مراودات است.

وی هیات اعزامی عمان را یکی از بزرگترین هیات هایی دانست که از ایران بازدید می کنند و ادامه داد: بخش خصوصی دو کشور در راستای تشریک مساعی و تکمیل اقدامات دولت کار می کنند.

رییس اتاق بازرگانی و صنایع سلطنت عمان استفاده حداکثری از استفاده از بنادر دو کشور را در دستور کار این‌کشور دانست و افزود: سلطنت عمان در این راستا مصمم است.

الیوسف با اعلام اینکه تجار و بازرگانان ایران از کریدور عمان برای ورود به بازارهای بیشتر مانند آفریقا و هندوستان می توانند استفاده بهینه کنند، گفت: قانون های جدیدی که در سلطنت عمان تصویب شده است از جمله قوانین مربوط به سرمایه گذاری خارجی و قوانین مرتبط با شرکتهای بخش خصوصی برای فعالیت تجار ایرانی تسهیل کننده است.

وی تهاتر را برای توسعه مراودات میان دو کشور مثمر ثمر دانست و تصریح کرد: از این موضوع باید استفاده بشود.

رییس اتاق بازرگانی و صنایع سلطنت عمان در ادامه گفت: اتاق بازرگانی و صنایع عمان از توسعه مراودات دو کشور استقبال می کند و در این راه آماده همکاری است.

 

تقدیر از تلاش های وزیر صمت برای توسعه مراودات و همکاری های مشترک دو کشور

الیوسف همچنین از وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران برای تلاش های گسترده برای توسعه مراودات و همکاری های مشترک دو کشور تشکر کرد و افزود: از تلاشهای وزیر تجارت و صنایع سلطنت عمان برای تسهیل مراودات و همچنین تلاش های رییس اتاق ایران نیز تشکر می کنم.

گفتنی است که همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری مشترک ایران و عمان در محل اتاق ایران با حضور رضا رحمانی؛ وزیر صمت کشورمان و علی بن مسعود بن علی السنیدی؛ وزیر تجارت و صنایع عمان امروز یکشنبه برگزار شد.

عناوین برگزیده