تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۷
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۷۱۸۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

درس‌هایی از هدفمندی یارانه‌ها

می متالز - کتاب «درس‌هایی از هدفمندی یارانه‌ها» به روایت محمدرضا فرزین، دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در دولت‌های نهم و دهم منتشر شد.
درس‌هایی از هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش می متالز، این کتاب به روایت محمدرضا فرزین، دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در دولت‌های نهم و دهم است و پیرامون ماجراهایی درباره هدفمندی یارانه‌هاست که تاکنون از سوی مقامات دولتی منتشر نشده است.

این کتاب در ۱۰ فصل تدوین شده و به زوایای منتشر نشده اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال‌های ۸۷ تا ۹۲ پرداخته است. در این کتاب علاوه بر بررسی تاریخی اجرای هدفمندی یارانه‌ها و اقدامات رخ داده، قبل، حین و بعد از اجرای این قانون در دولت دهم و بیان جزئیات برخی از تصمیمات و جلسات شکل گرفته در آن مقطع به اتفاقات و تحلیل‌های رخ داده بعد از پایان دولت دهم و دولت بعدی نیز پرداخته شده و راهکارهایی در این زمینه با توجه به تجربه اجرای این قانون در سال ۸۹ مطرح شده است. کتاب مذکور در ۱۵۰ صفحه تدوین و توسط انتشارات نورعلم منتشر شده است. کتاب درس‌هایی از هدفمندی یارانه‌ها با تدوین و تحقیق مهدی و میثم مهرپور به رشته تحریر آمده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید به انتشارات نور علم در تهران یا فروشگاه دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران مراجعه کنید.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد