تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۴
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۷۱۹۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دوره ۶ ماهه؛

سود انباشته "اخابر" بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعلام شد

می متالز - در شرکت اصلی نیز سود عملیاتی دوره ۶ ماهه ۲ هزار و ۶۹۶ میلیارد ریال، سود خالص ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره ۱۱ هزار و ۹۸۱ میلیارد ریال اعلام شد.
سود انباشته "اخابر" بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعلام شد

به گزارش می متالز، شرکت مخابرات ایران صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این گزارش سود تلفیقی هر سهم را ۴۰۳ ریال و سود هر سهم در شرکت اصلی را ۴۰ ریال اعلام کرده است.

این شرکت در گزارش تلفیقی سود عملیاتی را ۲۷ هزار و ۹۸۶میلیارد ریال، سود خالص را ۲۴ هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را ۴۰هزار و ۶۶۷میلیارد ریال منتشر کرده است.

در شرکت اصلی نیز سود عملیاتی دوره ۶ ماهه ۲ هزار و ۶۹۶ میلیارد ریال، سود خالص ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره ۱۱ هزار و ۹۸۱ میلیارد ریال اعلام شد.

"اخابر" در برآوردی که از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ داشته این است که با دریافت و وصول مطالبات بتواند تسهیلات و نحوه تامین مالی در این دوره در مقایسه با دوره واقعی۶ ماهه گذشته را فراهم کند.

این شرکت در سایر برنامه‌های با اهمیت خود در نظر دارد با افزایش کیفیت خدمات ارایه داده و جذب مشتری درآمد شرکت را افزایش دهد.

عناوین برگزیده