تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۷۲۲۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دومین نشست منطقه‌ای معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان های صمت شمالغرب کشور تشکیل شد

می متالز - دومین نشست منطقه ای معاونین، روسای ادارات نوسازی و تحول اداری و کارگزینی سازمان های صمت شمال غرب کشور به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
دومین نشست منطقه‌ای معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان های صمت شمالغرب کشور تشکیل شد

به گزارش می متالز، در ابتدای این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن اشاره به مصوبات اولین جلسه منطقه‌ای معاونین توسعه مدیریت و منابع در آذربایجان غربی، بر اتخاذ تصمیمات منسجم و وحدت رویه در انجام امور مرتبط تاکید کرد و گفت: با تکیه برتعامل سازنده، هم اندیشی و خرد جمعی می توان اقدامات اثربخش از طریق گردآوری مشکلات و ارائه راهکارها انجام داد.

یوسف پایدار، انسجام در امور مرتبط با مباحث ارزیابی عملکرد، منابع انسانی، منابع مالی، حقوق دولتی و اعتبارات، طرح تحول و نوسازی را امری راهبردی درآینده سازمان ها برشمرد و افزود: تخصص محوری و آینده نگری از محوری ترین مسائل ساماندهی نیروی انسانی است لذا توجه بیشتر به منابع انسانی بویژه پست های سازمانی در شهرستان ها مهم است.

در ادامه نشست مشترک معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان های صمت شمال غرب کشور که با محوریت منابع انسانی برگزارشد، دیگر اعضا نیز به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

آمارخروجی سازمان ها به لحاظ بازنشستگی و جایگزینی، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، ضرورت توجه به تخصص در اختصاص پست های سازمانی، تدوین شایستگی های مدیریتی و رسیدگی به تخلفات اداری از دیگر موضوعات بررسی شده در این نشست ۴ ساعته بود.

در پایان این نشست تخصصی بر ضرورت تدوین سند توسعه منابع انسانی، اصلاح برنامه سه ساله ابلاغی، تبیین نحوه جبران خدمت، اجرای قانون برنامه ششم در رابطه با متعادل سازی خروجی های سازمان و بازنگری در ساختار سازمان ها تاکید شد.

دومین نشست منطقه ای معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان های صمت شمالغرب کشور با حضور مدیران سازمانهای صمت آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان با هدف هم اندیشی در خصوص نحوه جایگزینی، وضعیت نیروی انسانی، راهکارهای توسعه خدمات نیروی انسانی، اصلاح ساختار سازمانی ، همفکری و اصلاح شاخص های ارزیابی در تبریز به کارخود پایان داد.

عناوین برگزیده