تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۳۶۵
کد خبر: ۷۲۸۷۱
سرویس خبر : انرژی

شاهدایی مدیر عامل پتروفرهنگ شد

می متالز - مرضیه شاهدایی در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات‌مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان و اعضای هیات‌مدیره پتروفرهنگ به‌عنوان مدیرعامل شرکت پتروفرهنگ منصوب شد.
شاهدایی مدیر عامل پتروفرهنگ شد

به گزارش می متالز، محمدجواد صداقت، رئیس هیات‌مدیره پتروفرهنگ و قائم‌مقام صندوق ذخیره فرهنگیان، در جلسه معارفه شاهدایی با تشریح فعالیت‌های پتروفرهنگ به پروژه‌های در دست احداث این مجموعه اشاره کرد. به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، شاهدایی نیز در این جلسه گفت: پتروفرهنگ نیاز به یک نقشه راه جدید دارد تا با آن بتواند کسب‌وکار خود را توسعه داده و طرح‌ها و پروژه‌های خود را به سامان برساند. شاهدایی با درخواست همیاری از مدیران گفت: تمام تلاش خود را برای بومی‌سازی و استفاده از توانمندی‌های داخل کشور شامل سازنده‌ها، مشاوران و پیمانکاران داخل به‌کار خواهم گرفت. یادآوری می‌شود قائم‌مقامی وزیر نفت، معاونت وزیر نفت در صنعت پتروشیمی، مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، ریاست هیات‌مدیره بهداشت و درمان وزارت نفت از جمله سمت‌های شاهدایی در سال‌های اخیر بوده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد