تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۹
بازدید: ۱۴۰۶
کد خبر: ۷۳۳۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری، نماد تابلو قرمز و... در فهرست ۱۵ معامله مشکوک

می متالز - فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز به قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس، ۶ شرکت از دو گروه سرمایه گذاری و قطعه سازی، نماد قرمز و با اظهار نظر مردود و ... تعلق گرفت.
قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری، نماد تابلو قرمز و... در فهرست ۱۵ معامله مشکوک

به گزارش می  متالز، در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص با افزایش اندک 372 واحدی به 344 هزار و 487 تایی رسید و با داد و ستد بیش از 3.9 میلیارد سهم، افزون بر 12.5 هزار میلیارد تومان در بورس جابجا شد. فرابورس هم میزبان معاملات 257 میلیارد تومانی بود. 

در این میان که بیشترین حجم معاملات هم مانند روزهای قبل به دو بانک تجارت و صادرات با بیش از 365 و 168.8 میلیون سهم و سپس ذوب آهن 168.8 میلیون سهم تعلق داشت، اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد امروز هم 15 شرکت با داد و ستد 14 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

در صدر این گروه قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس یعنی سرمایه گذاری ایران قرار دارد که با معامله بیش از 49.8 میلیون سهم توسط 918 و11 سرمایه گذار حقیقی و حقوقی و صف خرید و رشد 5 ردصدی قیمت، جلوه آرایی کرد.

در ادامه هم شرکت های پالایشگاه لاوان، سرمایه گذاری وثوق امین، افرا نت،  الکتریک خودرو شرق، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، سیمان لارستان، لنت ترمز، سرمایه گذاری ساختمان ایران  نفت پاسارگاد، فولاد آلیاژی یزد، فنرسازی زر، فولادخراسان، اعتباری توسعه و بیمه ملت قرار داشتند.

از جمله نکات جالب توجه این گروه علاوه بر حضور "ونیکی" و نماد حاضر در بازار پایه قرمز و با اظهار نظر مردود اعتباری توسعه، 6 شرکت از دو گروه سرمایه گذاری و قطعه سازی، تکرار معاملات مشکوک افرانت و  8 نماد فرابورسی و 7 بورسی است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده