تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۴
بازدید: ۵۱۸
کد خبر: ۷۳۳۷۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد فروش ۸ ماهه «فسرب»

می متالز - شرکت ملی سرب و روی ایران معادل یک‌هزار و ۱۸۶ کیلوگرم شمش نقره تولید کرد که ۲۱۴ کیلوگرم آن را به فروش رسانده است.
رشد فروش ۸ ماهه «فسرب»

به گزارش می متالز، «فسرب» از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه معادل ۱۲ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال از فروش شمش نقره با خلوص ۹۸ درصد درآمد کسب کرده است. این شرکت در مدت مشابه سال قبل از فروش شمش نقره معادل ۴۰ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال درآمد شناسایی کرد.

این شرکت همچنین از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه امسال معادل ۳هزار و ۷۵۶ تن شمش سرب تولید کرده است که در آبان‌ماه معادل ۵۸۱ تن از این محصول را به تولید رسانده است. فروش ۸ ماهه این محصول از سوی «فسرب» به میزان ۳ هزار و ۱۰۲ تن بوده که معادل ۸۲۴ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال از این بابت درآمد شناسایی کرده است. تولید شمش روی از سوی «فسرب» نیز از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه معادل ۳ هزار و ۳۵۲ تن بوده که معادل ۲ هزار و ۳۵۲ تن از این محصول به قیمت ۲۳۹ میلیون و ۸۶ هزار و ۳۱۰ ریال و به ارزش کل ۵۶۲ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال مبادله شده است. در مجموع فروش «فسرب» از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه به یک‌هزار و ۶۴۶ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ با ۱۳۳ درصد رشد همراه است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد