تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۸
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۷۳۳۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشکیل بیش از 730 پرونده برای متخلفان در استان کردستان

می متالز - از 25 آبان لغایت 24 آذر ماه سال جاری در بازرسی های بعمل آمده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد در مجموع 735 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.
تشکیل بیش از 730 پرونده برای متخلفان در استان کردستان

به گزارش می متالز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از 25 آبان ماه لغایت 24 آذرماه سال جاری در مجموع 8 هزار و 225 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.
محمد دره وزمی با بیان کشف 8 هزار و 225 مورد تخلف در این بازرسی هاخاطر نشان کرد: در این رابطه 735 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.
وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد که در این پرونده ها در مجموع 4 میلیارد و 200 میلیون و 748 هزار 847 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 645 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن ها 169 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
دره وزمی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

عناوین برگزیده