تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۳۳۵
کد خبر: ۷۳۸۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحقق سود ۱.۵۳۲ ریالی "فنورد" در ۶ماه

می متالز - شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ به ازای هر سهم یک هزار و ۵۳۲ریال سود محقق ساخت.
تحقق سود ۱.۵۳۲ ریالی "فنورد" در ۶ماه

به گزارش می متالز، شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در گزارش ۳ماهه سود هر سهم را ۵۴۶ریال محقق کرده بود. از سوی دیگر در گزارش ۶ماهه سود هر سهم را با افزایش ۱۸۰درصدی نسبت به گزارش ۳ماهه، مبلغ یک هزار و ۵۳۲ریال اعلام کرده است.

این شرکت، سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۲۸۴میلیارد و۱۶۹میلیون ریال، سود خالص را ۲۲۰میلیارد و ۷۰۸میلیون ریال و سود انباشته را ۳۱۶میلیارد و ۵۱۲میلیون ریال اعلام کرد.

"فنورد" در فعالیت ۶ماهه ۵۰هزار و ۱۸۹تن از محصولات خود را به مبلغ ۲هزار و ۴۵۸میلیارد ریال به فروش رسانده که سود ناخالص شناسایی شده از این محل را ۳۲۳میلیارد و ۴۱میلیون ریال اعلام کرده است.

از سوی دیگر، این شرکت برای ۶ماهه دوم سال مالی پیش بینی کرده است که ۵۰هزار و ۲۰۰تن از محصولات خود را به مبلغ ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به فروش برساند.

در اطلاعیه منتشر شده، هدف این شرکت تولید ۱۳۸هزار تن ورق و ۹۹هزار تن شمش فولادی و فروش ۱۳۸هزار تن ورق در سال ۱۳۹۸ است که در تلاش است آن را محقق سازد.

عناوین برگزیده