تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۷۳۸۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معرفی ایدرو به عنوان غرفه برتر در چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

می متالز - در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، پاویون ایدرو لوح سپاس غرفه برتر را دریافت کرد.
معرفی ایدرو به عنوان غرفه برتر در چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

به گزارش می متالز، در این لوح که با امضای محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی خطاب به محمدباقر عالی، معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو است، از حضور ارزشمند سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این نمایشگاه قدردانی شده است.

گفت و گو، تعامل، انتقال تجارب و ارزیابی عملکرد حوزه های حمل و نقل و مشارکت با بخش خصوصی، ازجمله محورهای ارزیابی داوران از غرفه ها و عملکرد آن ها در مدت زمان برپایی این نمایشگاه بود.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه ۱۱ شرکت خودروساز تجاری بخش خصوصی در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل حضور داشت و دستاوردها، فرصت های سرمایه گذاری و قابلیت ها و امکانات بالقوه و بالفعل در زمینه حمل و نقل را در معرض دید فعالان این عرصه قرار داد.

ایدرو مدیریت اجرایی طرح نوسازی ناوگان تجاری ومدیریت تامین ۲۰۰۰ دستگاه واگن برای ۹ کلان شهر کشور را عهده دار است.

چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، ‌لجستیک و صنایع وابسته به مناسبت هفته حمل و نقل از ۲۴ آذرماه به مدت ۳ روز در محل مصلی امام خمینی (ره) دایر بود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد