تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۳۵۲
کد خبر: ۷۴۰۴۶
سرویس خبر : زمین شناسی

واگذاری ۶ محدوده اکتشافی در نیمه اول دی‌ماه سال جاری

می‌متالز - رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از عملیاتی شدن فرآیند مزایده واگذاری 6 محدوده اکتشافی سازمان در دی‌ماه سال جاری خبرداد.
واگذاری ۶ محدوده اکتشافی در نیمه اول دی‌ماه سال جاری

به گزارش می‌متالز، دکتر علیرضا شهیدی افزود: در این مرحله 4 محدوده دارای پروانه اکتشاف در استان کردستان واگذار خواهد شد که بر اساس مطالعات اکتشافی و خدمات تخصصی صورت گرفته توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور مستعد وجود کانسار طلا و پلی متال است. در عین حال یک محدوده در استان یزد دارای منابع مناسبی از پلی متال است که این مساله در مطالعات و یافته‌های اکتشافی این سازمان به خوبی نمایان شده‌است و در نهایت دومحدوده دیگر نیز در استان یزد دارای منابع پلاسرهای مونازیت‌دار تشخیص داده شده که ماحصل خدمات تخصصی این سازمان به صدور گواهی کشف در این محدوده انجامیده‌است.

دکتر علیرضا شهیدی هدف از واگذاری این محدوده‌ها را ایجاد رونق و نشاط در ورود بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری و فعالیت در بخش اکتشاف و معدن کشور برشمرد و عنوان کرد: این واگذاری‌ها در قالب فرآیند مزایده در نیمه اول دی‌ماه انجام خواهد شد که در حال حاضر آگهی آن در روزنامه‌های کثیرالانتشار و پایگاه اطلاع رسانی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور درج شده‌است که متقاضیان و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و آگاهی از شرایط واگذاری به آن مراجعه کنند.

مرحله اول واگذاری‌ محدوده‌های اکتشافی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در نیمه اول دی‌ماه و مرحله دوم آن در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است واجدین شرایط می‌توانند در جلسه توجیهی و تخصصی که به همین منظور در تاریخ 30/9/98 ساعت 13 در محل سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزارمی‌شود، شرکت نمایند.  متقاضیان شرکت در مزایده حداکثر تا ساعت 15 مورخه 14/10/ 98 مهلت بارگذاری اسناد را در سامانه تدارکات دولت و تحویل اصل مدارک به دبیرخانه را دارند.

 

عناوین برگزیده