تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۴
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۷۴۰۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون ناشران و اعضا در بورس خبر داد:

فرش قرمز برای عرضه شستا

می متالز - فرآیند پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا» در بورس تهران در جریان بوده و تا قبل از پایان سال جاری شاهد درج و عرضه این شرکت خواهیم بود.
فرش قرمز برای عرضه شستا

به گزارش می متالز، مجید نوروزی معاون ناشران و اعضا در بورس بیان کرد: فرآیند پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا» در بورس تهران در جریان بوده و در صورت تصویب در هیات پذیرش و احراز شرایط مورد نظر، امیدواریم قبل از پایان سال جاری، شاهد درج و عرضه‌ی سهام این شرکت معظم در بورس اوراق بهادار تهران باشیم.

در معاملات امروز نیز در ادامه روزهای گذشته سهام هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا رشد قیمت نسبی را تجربه می‌کنند. «تاپیکو» با افزایش ناگهانی تقاضا تا بیش از 4 درصد رشد قیمت را تجربه کرد گرچه در لحظه تنظیم این گزارش عقب‌نشینی نسبی از سقف قیمت روزانه را تجربه کرده است.

تاپیکو سهم قابل توجهی را در دارایی‌های بورسی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دارد و بر این اساس در کنار دیگر هلدینگ‌های معدنی و دارویی‌ رشد این نمادها می‌تواند در جلوه ارزش واقعی شستا موثر باشد.

تاصیکو نیز امروز با رشد قیمت در ادامه روزهای قبل همراه است. «تیپیکو» نیز گرچه همراه با جو مثبت گروه نیز رشد کرده اما این نماد نیز به عنوان هلدینگ دارویی تامین اجتماعی قابل توجه است. 

عناوین برگزیده