تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۷۴۲۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بازار سهام در هفته‌ای که گذشت:

بازدهی ۳٫۲ درصدی شاخص کل بورس در آخرین هفته پاییز/ آذر؛ ماه رکوردساز بازار سهام

می متالز - بازار سهام در آخرین هفته پاییز توانست کار خود را با رشد تمام کند؛ در همین راستا شاخص کل بورس توانست بازدهی ۳٫۲ درصدی را ثبت و بیش از ۱۰ هزار واحد نیز رشد کند.
بازدهی ۳٫۲ درصدی شاخص کل بورس در آخرین هفته پاییز/ آذر؛ ماه رکوردساز بازار سهام

به گزارش می متالز، بازار سهام در آخرین هفته پاییز توانست کار خود را با رشد تمام کند؛ در همین راستا شاخص کل بورس توانست بازدهی ۳٫۲ درصدی را ثبت و بیش از ۱۰ هزار واحد نیز رشد کند.

با این حال، دماسنج اصلی بازار در روز دوشنبه افتی بیش از شش هزار واحد را پشت سر گذاشت، اما در روزهای بعد، روند صعودی خود را بازیابی و در نهایت سقف ۳۵۰ هزار واحدی را لمس کرد.

در نهایت می‌توان گفت که آذر ماه با رشد مطلوب ۱۴٫۶ درصدی، ۴۵ هزار واحد افزایش یافت که بخشی از این رشد را نیز می‌توان ناشی از تورم انتظاری قیمت بنزین، رشد دلار و برطرف شدن نسبی بدبینی‌ها نسبت به بودجه عنوان کرد.

هفته آخر آذر، هفته گروه‌های بانک، خودرو، دارو و فلزات اساسی بود که توانستند بیشترین توجه سهام‌داران را در این مدت به خود اختصاص دهند، همچنین در این هفته، نمادهای فولاد، فخاس، فملی، فارس و تاپیکو به ترتیب توانستند بیش از سایر نمادها، در شاخص کل بورس تهران تاثیر مثبت برجای بگذارند.

عناوین برگزیده