تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۳
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۷۴۲۱۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
فرماندار میبد:

فولاد میبد ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود

می متالز - فرماندار میبد با اشاره به مشکلات فولاد میبد گفت: با بررسی ها و پیگیری های انجام شده، برای مسائل و مشکلات این واحد ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود.
فولاد میبد ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود

به گزارش می متالز، حسین فلاح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فولاد میبد با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، رئیس سازمان خصوصی سازی کشور و هیات مدیره میبد اظهار داشت: شرایط خاص این شرکت مسائل و مشکلاتی ایجاد کرده که لازم است هرچه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به بلاتکلیفی چند ساله این شرکت عنوان کرد: لازم است مسوولان و دست اندرکاران امر هر چه سریعتر وضعیت این واحد را تعیین تکلیف کنند.

فرماندار میبد همچنین در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جلسه بیش از سه ساعت به طول انجامید و مقرر شد یک فرصت دوهفته‌ای به مدیران فعلی داده شود تا یک سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی شرکت فولاد میبد پیدا کنند.

فلاح خاطر نشان کرد: همچنین قرار شد بعد از پایان مهلت دو هفته‌ای، اگر اقدامی صورت نگیرد؛ اقدامات قانونی بعدی در پروسه اجرا قرار گیرد.

وی، از زحمات و پیگیری آیت‌الله اعرافی امام ‌جمعه میبد همچنین دهقانی فیروزآبادی نماینده شهرستان میبد در مجلس در این زمینه قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم بعد از گذشت یک ماه آینده مشکل فولاد میبد تعیین تکلیف و رفع شود.

عناوین برگزیده