تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۷۴۳۷۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

واگذاری هپکو به وزارت صمت تا 10 روز آینده/ مدیرعامل شرکت هپکو استعفا داد

می متالز - در نشست امروز اعضای شورای اسلامی کار شرکت هپکو با رئیس سازمان خصوصی سازی مقرر شد شرکت هپکو تا ۱۰ روز آینده به وزارت صمت و احتمالا ایمیدرو یا ایدرو واگذار شود.
واگذاری هپکو به وزارت صمت تا 10 روز آینده/ مدیرعامل شرکت هپکو استعفا داد

به گزارش می متالز، شورای اسلامی کار شرکت هپکو امروز با رئیس سازمان خصوصی سازی جلسه داشت و در این راستا، شورای اسلامی با مراجعه به  سازمان خصوصی سازی و ارتباط با استانداری استان مرکزی درخواست کرد سیدعلی آقازاده استاندار استان مرکزی نیز در این جلسه حضور داشته باشند تا با همفکری و شفاف سازی مشکلات شرکت مرتفع شود.

در این نشست مقرر شد حقوق آبان ماه پرسنل نهایتا تا شنبه 30 آذرماه و حقوق آذر ماه  تا 15 دی ماه واریز شود.

همچنین طبق مصوبه جلسه معاون اول رئیس جمهور و ۳وزیر مدیریت مجموعه شرکت هپکو تا ۱۰ روز آینده به وزارت صمت و احتمالا ایمیدرو یا ایدرو واگذار خواهد شد.
با پیشنهاد شورا در مورد اهدا بن شب یلدا  مدیریت شرکت با مبلغ ۳۵۰ هزار تومان موافقت کرد.

در مورد حسابرسی شرکت هپکو مقرر شد از اکنون تا ابتدای دوره خصوصی‌سازی تا ۱۰ روز آینده توسط سازمان خصوصی سازی آغاز شود،  سهام واقعی هپکو در معدن مس طارم  توسط تیم حسابرسی ویژه بررسی خواهد شد.
لیست پرسنل در شرف بازنشستگی توسط هیات عامل سازمان تایید و به منظور تامین اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

لازم به ذکر است تمام مشکلات شرکت هپکو و دلنگرانی کارگران زحمتکش این شرکت در زمینه‌های سهامداری شرکت، کار، حقوق، مدیریت هلدینگ و موارد دیگر مطرح و پیشنهادات به سازمان خصوصی سازی ارائه  شد.

به گزارش فارس گفته می‌شود ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی مدیرعامل هپکو روز گذشته استعفا داد.

جمشید غلامی مدیرعامل شرکت هپکوی اراک است.

عناوین برگزیده