تاریخ: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۲
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۷۴۳۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازار ارز این هفته سودی نداشت / روند قیمت دلار و یورو در هفته ای که گذشت

می متالز - قیمت ارز صرافی ملی در هفته چهارم ماه آذر، نوسانات متعددی را شاهد بود، با این حال نسبت به هفته گذشته ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار در روز پنج‌شنبه به ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.
بازار ارز این هفته سودی نداشت / روند قیمت دلار و یورو در هفته ای که گذشت

به گزارش می متالز، قیمت دلار در صرافی ملی که هفته گذشته علی‌ رغم نوسانات متعدد به ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده بود، این هفته روند آرامی را دنبال کرد و به ۱۲هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

روز شنبه قیمت ارز در ابتدای روز نسبت به روز پنج‌ شنبه ۵۰ تومان کاهش یافت که در میانه روز ۱۵۰ تومان دیگر افت کرد و سرانجام قیمت دلار به رقم ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۴ هزار و ۵۰ تومان رسید.

روز یکشنبه نرخ ارز به روند نزولی خود ادامه داد و قیمت دلار با کاهش ۱۵۰ تومانی به رقم ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت یورو نیز با افت ۲۰۰ تومانی به رقم ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان رسید..

سومین روز هفته با آغاز به کار بازارهای جهانی قیمت دلار در صرافی ملی ۲۵۰ تومان افزایش یافت و به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان رسید، قیمت یورو نیز با رشد ۱۵۰ تومانی، رقم ۱۴ هزار تومانی را تجربه کرد اما با ادامه فعالیت بازارها شاهد کاهش ۱۰۰ تومانی نرخ‌ها بودیم.

روز سه‌شنبه در ابتدای روز نرخ ارز تغییری نداشت اما در میانه روز رشد ۱۰۰ تومانی را شاهد بود که بر این اساس در پایان وقت قیمت دلار به رقم ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و نرخ یورو نیز به رقم ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز روندی صعودی داشت که نرخ ارزها ۱۰۰تومان افزایش یافت، به طوری که بهای دلار به رقم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان برسد.

روز پنجشنبه بهای ارز نسبت به روز چهارشنبه افت ۵۰ تومانی را شاهد بود و قیمت دلار به رقم ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان رسید.

عناوین برگزیده