تاریخ: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۵
بازدید: ۴۸۳
کد خبر: ۷۴۶۶۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
رییس تحقیقات مجتمع مس شهربابک خبر داد:

انجام ۴۶ پروژه تحقیقاتی در مجتمع مس شهربابک

می متالز - رییس تحقیقات مجتمع مس شهربابک گفت:همزمان با هفته پژوهش و در راستای تحقق اهداف مجتمع مس شهربابک، واحد تحقیقات مجتمع مس شهربابک از ابتدای امسال تعداد ۴۶ عنوان پروژه در دست اقدام قرار داده است.
انجام ۴۶ پروژه تحقیقاتی در مجتمع مس شهربابک

به گزارش می متالز، سیدمجید موسوی رییس تحقیقات مجتمع مس شهربابک گفت: همزمان با هفته پژوهش و در راستای تحقق اهداف مجتمع مس شهربابک، واحد تحقیقات مجتمع مس شهربابک از ابتدای امسال تعداد ۴۶ عنوان پروژه با پیشرفت ۸۰ درصدی در دست اقدام قرار داده است.

او افزود: علاوه بر پروژه‌های در دست اقدام، تعداد ۲۶ عنوان پروژه نیز در حال بررسی‌های اولیه است.

موسوی انتشار عملکرد مطالعاتی و تحقیقاتی مجتمع مس را از برنامه‌های این واحد در هفته پژوهش خواند و اظهار داشت: ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری یک ساله در مجتمع جهت ارتقاء سطح علمی در همه رده‌های سازمانی، افزایش حساسیت و توجه مدیران به فعالیت‌های پژوهشی در سازمان، ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح مجتمع از فعالیت‌های انجام شده در واحد تحقیقات مجتمع مس شهربابک است.

موسوی ادامه داد: شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهشی و فناوری، برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و پرسنل شرکت و همچنین تقویت ارتباط با دانشگاه و ایجاد فضای تعاملی برای آشنایی از پژوهش‌های انجام گرفته در مجتمع است.

رئیس تحقیقات مجتمع مس شهربابک تولید و توسعه علم و دستیابی به فناوری برای ارتقاء جایگاه علمی صنعتی کشور در جهان و کسب دانش و تجربه جهت هم‌افزایی پیشرفت در زمینه تحقیق و توسعه، مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان، محققان و فناوران دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی سازمان‌ها است.

او تصریح کرد: هفته پژوهش و فناوری، هفته‌ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور فراهم می‌آورد تا کلیه ذینفعان ضمن اطلاع از وضعیت موجود پژوهشی سازمان برای آینده، برنامه‌ریزی و اقدامات بهتر و مهم‌تری را در دستور کار خود قرار دهند.

عناوین برگزیده