تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۷۴۷۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
علی تهوری خبر داد:

آغاز فعالیت سومین دوره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان مرکز استان/ تشکیل حداقل 3 انجمن شهرستانی

می متالز - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از شروع فعالیت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان مرکز استان خبر داد.
آغاز فعالیت سومین دوره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان مرکز استان/ تشکیل حداقل 3 انجمن شهرستانی

به گزارش می متالز، صبح امروز فعالیت اولین انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان مرکز استان با حضور علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی آغاز به کار کرد.

علی تهوری با اشاره به اینکه فرآیند انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن براساس دستورالعمل های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اساسنامه شهرستانی انجام شده، گفت: در راستای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان بیرجند در مردادماه ۹۸ در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

تهوری ادامه داد: متعاقب برگزاری انتخابات و با توجه به پایان فعالیت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان و لزوم تشکیل انجمن های جدید شهرستانی، فرآیند انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن حمایت مرکز استان انجام و انجمن شهرستان بیرجند تشکیل و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در این دوره آقایان علیرضا یادگاری، محمود کیانی خلیران و علی حاجی پور به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و خزانه دار انجمن و آقایان علی سرگل زایی و جواد دهقانی به عنوان اعضای اصلی و آقای صادق یادگاری به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند که طی جلسه ای اعتبار نامه ها و پروانه فعالیت انجمن به رئیس انجمن اعطا شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس دیگر شهرستانها درحال پیگیری است و پس از تشکیل حداقل 3 انجمن شهرستانی، انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت