تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۷۵۰۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

حل مشکلات واحدهای تولید منجر به رونق تولید و اشتغال می شود

می متالز - استاندار گلستان اظهار کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی منجر به رونق تولید و اشتغال می شود و تمام دستگاه های اجرایی باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
حل مشکلات واحدهای تولید منجر به رونق تولید و اشتغال می شود

به گزارش می متالز،هادی حق شناس در دویست و سی و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: با همکاری بانک ها و دستگاه های ذیربط پرداخت تسهیلات باید به رونق تولید و اشتغال در استان منجر شود.

وی با اشاره به بررسی و رفع مشکل چند واحد تولیدی در این جلسه گفت: برخی واحدهای تولیدی با مشکلاتی در دستگاه های اجرایی و بانک ها مواجه هستند که این کارگروه می تواند در حل آنها موثر باشد.

استاندار گلستان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور یادآور شد: احیا و راه اندازی واحدهای راکد و یا ارایه سرمایه در گردش در رونق تولید تاثیر بسزایی دارد و زمینه های اشتغال پایدار را پدید می آورد.

حق شناس خاطر نشان کرد: باید شکوفایی اقتصادی را بواسطه حمایت تولید کنندگان داخل استان و همچنین فراهم سازی بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد کنیم .

لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و ادارات اوقاف و امور خیریه، شرکت شهرک های صنعتی و شیلات طرح و پس از بررسی، دستورات لازم جهت رفع مشکلات آنان صادر گردید.

عناوین برگزیده