تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۳۷۴
کد خبر: ۷۵۱۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری نشست ارزیابی عملکرد شرکت سیمان شمال با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعت سیمان

می متالز - روز دوشنبه مورخ ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۸ اولین جلسه ارزیابی عملکرد ماهانه شرکت سیمان شمال با حضور دکتر اصل روستا مدیرعامل شرکت سیدکو و تعدادی از معاونین در سالن جلسات کارخانه سیمان شمال برگزار گردید.
برگزاری نشست ارزیابی عملکرد شرکت سیمان شمال با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعت سیمان

به گزارش می متالز، این جلسه پس از بازدید از خط تولید و با حضور مهندس صفریان نودهی مدیرعامل این شرکت، معاونین، مدیران و روسای سیمان شمال برگزار شد.

مهندس صفریان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همکاران، این عملکرد را ناشی از همدلی و همراهی و خرد جمعی در سال رونق تولید عنوان کرد.

ایشان علت توقف خط تولید را ناشی از قطعی گاز اعلام نمود و اظهار داشت: امسال اهتمام جدی ما به تولید بیشتر است لذا تا تهیه مازوت به دنبال تولید کلینکر بر اساس ظرفیت خط تولید هستیم.

وی عملکرد پیمانکاران سیمان سفید را طی این چند روز مثبت ارزیابی کرد  و افزود: در صورت عدم بروز مشکل غیرمترقبه تا اوایل ماه آینده آسیاب مواد توسط پیمانکار راه اندازی می شود و آسیاب سیمان ۲ نیز به دست باکفایت همکاران در سیمان شمال راه اندازی خواهد شد. لذا انتظار دارم از فرصت به دست آمده در جهت تعمیرات مورد نیاز خط خاکستری و پیشبرد برنامه راه اندازی خط سفید استفاده شود.

در ادامه این جلسه  دکتر اصل روستا با اشاره به عملکرد ۱۱ ماهه شرکت سیمان شمال آن را موفق و قابل قبول، هم نسبت به بودجه پیش‌بینی شده و هم در مقایسه با سال گذشته دانسته که منجر به افزایش سود خالص از مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به ۴۳ میلیارد تومان شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعت سیمان ضمن قدردانی از مدیریت عامل شرکت سیمان شمال و همکاران حاضر در جلسه، ادامه این روند و حفظ وضع موجود را خواستار شد.

این جلسات به صورت مستمر هر ماه  با هدف کنترل نظارت و پایش تشکیل خواهد شد.
همچنین در این نشست داریوش باقری معاونت  مالی و سرمایه گذاری شرکت گزارشی از عملکرد شرکت ارائه نمود و شاخص های مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عناوین برگزیده