تاریخ: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۳
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۷۵۵۳۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مشکل برق کارخانه کنسانتره آهن سلطانیه رفع شد

می متالز - فرماندار سلطانیه گفت: با حل مشکل برق‌رسانی به کارخانه کنسانتره آهن در مجاورت شرکت معدنی جهان نمو در روستای سرخه دیزج سلطانیه و بهره‌برداری از آن، برای بیش از ۱۷۰ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
مشکل برق کارخانه کنسانتره آهن سلطانیه رفع شد

به گزارش می متالز، حسین رحمانی هزاررود شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند برق رسانی به یکی از طرح های مهم صنعتی شهرستان سلطانیه گفت: مطابق با سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید در زمینه حمایت از صنایع و ایجاد رونق در بخش تولید، مدیریت شهرستان سلطانیه نیز با تمام قوا در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال حرکت کرده است.

وی افزود: کارخانه کنسانتره آهن با حجم سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای ۱۷۰ نفر به طور مستقیم و قریب به یک‌هزار نفر بطور غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهدکرد.

 رحمانی یادآور شد: تولید کنسانتره آهن جهت جلوگیری از خام فروشی مواد استخراج شده از معدن سنگ آهن سرخه دیزج از اهداف این طرح بوده که شامل ۲ خط خردایش و یک خط تولید کنسانتره است.

یه گفته این مسوول فاز اول کارخانه کنسانتره آهن سرخه دیزج در ۱۰ هکتار و فازهای توسعه آن نیز در ۲۵ هکتار و شامل ساخت گندله، بریکت آهن، بریکت اسفنجی، شمش و پروفیل به منصه ظهور خواهند رسید.

شهرستان سلطانیه با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.

عناوین برگزیده