تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۷۵۹۶۴

پرواز مسیر مشهد - خرم آباد راه اندازی می‌شود

می متالز - مدیر فرودگاه خرم آباد از اعلام آمادگی برخی شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز در مسیر مشهد مقدس خبر داد.
پرواز مسیر مشهد - خرم آباد راه اندازی می‌شود

به گزارش می متالز، علی کاملی، مدیر فرودگاه خرم آباد در جلسه شورای اداری استان ضمن بازگو کردن قسمتی از فعالیت‌ها و اقدامات فرودگاه در سیل فروردین سال جاری به انجام بیش از ۷۰۰ پرواز امدادی و آماده شدن فرودگاه یک روز پس از سیل بزرگ ۱۲ فروردین ماه اشاره کرد.

کاملی به بیان مهمترین فعالیت‌های انجام شده در فرودگاه خرم آباد پرداخت و گفت: در این راستا می‌توان به ثبت روشنایی باند فرودگاه در AIP، نصب و راه اندازی سیلومتر هواشناسی، راه اندازی  RVR، بهسازی دستگاه های کمک ناوبری و آغاز عملیات بهسازی محوطه و ترمینال اشاره کرد.

او ادامه داد: ایجاد پاویون اختصاصی دولت در ضلع شمال غربی ترمینال، راه اندازی هوانوردی عمومی و استفاده از توان بخش خصوصی جهت پایش جنگل ها، منابع طبیعی وخطوط لوله نفت و محیط زیست با استفاده از هواپیماهای سبک و فوق سبک را می توان به این موارد اضافه کرد.

او در ادامه به رایزنی و اعلام آمادگی برخی شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پروازهای مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان پیگیر برقراری این پروازها هستند. کاملی همچنین مهمترین دغدغه فرودگاه را اخذ سند مالکیت فرودگاه جهت جذب و تخصیص اعتبار پروژه های عمرانی بیان کرد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده