تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۱۸
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۷۶۱۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی:

۸۰۰ میلیارد سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن امسال افتتاح می شود

می متالز - شهرکی با بیان اینکه تا پایان امسال ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد، گفت: در حال حاضر فرآیند صادرات در استان شکل گرفته است.
۸۰۰ میلیارد سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن امسال افتتاح می شود

به گزارش می متالز، داوود شهرکی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان جنوبی به ظرفیت های معدنی فوق العاده استان اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه معدن از سال 92 تاکنون به رشد 100درصدی صدور پروانه بهره برداری معدن رسیدیم.

وی با بیان اینکه از 320 پروانه معدنی در سال 92، امروز به 66 پروانه رسیدیم، افزود: در حال حاضر بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان منابع معدنی در استان داریم.

رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تا پایان امسال 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن استان به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: در حال حاضر فرآیند صادرات در استان شکل گرفته است.

شهرکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان در راستای تنظیم بازار، افزود: امروز شرایط بگونه است که هیچ گونه کمبود کالایی در استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در زمینه تهیه گوشت سفید نه تنها خودکفا است، بلکه مرغ سه استان دیگر را هم تامین می کند، افزود: در حوزه گوشت قرمز هم جزو پنج استان کمترین قیمت گوشت هستیم.

عناوین برگزیده