تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۷۶۳۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار یزد خبر داد:

حمایت از فعالیت معادن یزد در جهت افزایش تولید و اشتغال

می متالز - محمدعلی طالبی گفت: برای افزایش تولید و اشتغال بیشتر، موضوع معادن و فعالان این عرصه همواره مدنظر بوده و این روند با قوت در استان یزد ادامه دارد.
حمایت از فعالیت معادن یزد در جهت افزایش تولید و اشتغال

به گزارش می متالز، محمدعلی طالبی، استاندار یزد عصر امروز در جلسه شورای معادن استان یزد با اشاره به اینکه معادن نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان و ایجاد اشتغال ایفا کرده اند، گفت: نیازهای حوزه معدن در یزد پیگیری می شود.

وی افزود: برداشت از معادن نیز ضوابطی دارد که باید رعایت شود تا ضمن حفظ محیط زیست از این نعمت الهی در راستای ایجاد اشتغال استفاده شود.

استاندار یزد با تاکید بر این موضوع که برای افزایش تولید و اشتغال بیشتر، موضوع معادن و فعالان این عرصه همواره مدنظر بوده و این روند با قوت در استان یزد ادامه دارد، اظهار داشت: لازم است زیرساخت‌های ضروری برای فعالیت جدی و مناسب معادن فراهم شود که این مهم با همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح استان انجام شده است.

طالبی در پایان با اشاره به این مطلب که پیگیری نیازها در حوزه معادن نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و دولت و توجه به اشتغال پایدار دارد، ابراز داشت:  تسهیل امور معادن در زمینه‌های مورد نیاز با حمایت و همراهی سایر بخش‌های دولتی و مشارکت و پیگیری فعالان این عرصه باید همواره در استان مورد عنایت خاص قرار گیرد.

عناوین برگزیده