به گزارش می متالز، مرکز اطلاع رسانی و مشاوره بانک پاسارگاد با افزایش 100 درصدی در تعداد سرمایهانسانی در سه شیفت کاری، در شبانه روز پاسخگوی تعداد بسیاری از تماسهای مشتریان در خصوص ضرورت استفاده از رمز پویا، نحوه فعال سازی، دریافت، ارائهی مشاوره به مشتریان و رفع ابهامات هستند. در این مرکز کارشناسان و بانکداران مسلط به خدمات بانکی، در تلاش هستند ضمن ارائهی مشاورههای تخصصی در خصوص محصولات و خدمات بانک پاسارگاد، سؤالات تماس گیرندگان را به بهترین نحو ممکن پاسخ دهند. بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر، جهت تسریع در امر پاسخگویی، امکان ارسال فایل راهنمای دریافت رمز پویا را برای مشتریان فراهم کردهاست. به این ترتیب که مشتریان ضمن تماس با این مرکز با شماره 82890، فشردن کلید «صفر» و وارد کردن شماره تلفن همراه، لینک مربوط به آموزش نحوهی فعال سازی و دریافت رمز پویا را از طریق پیامک دریافت خواهند کرد.
گفتنی است به صورت هماهنگ در نظام بانکی، استفاده از رمز پویا در پرداختهای غیر حضوری جهت افزایش امنیت حداکثر تا پایان دی ماه الزامی خواهد شد. بر این اساس، فعال سازی رمز پویا از طریق سامانه بانکداری مجازی و سامانه همراه بانک پاسارگاد به سهولت امکان پذیر است و همچنین مشتریان جهت دریافت این رمز میتوانند از طریق سامانه همراه بانک پاسارگاد، بخش «کارت» و یا کد دستوری #720* (گزینه 6) به وسیله تلفنهمراه هوشمند و غیرهوشمند، اقدام کنند.