تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۷۶۴۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۶ هزار و ۵۴۳ واحدی شاخص کل

می متالز - بورس تهران، اولین روز کاری هفته را با رشد ۶۵۴۳ واحدی شاخص کل پشت سر گذاشت و رکورد تازه ای به جا گذاشت.
رشد ۶ هزار و ۵۴۳ واحدی شاخص کل

به گزارش می متالز، شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری به ۳۶۷ هزار و ۶۳۲ واحد رسید. آمار معاملات بورس نشان می‌دهد در پایان داد و ستدهای امروز،  همه شاخص‌ها با افزایش مواجه شدند.

در معاملات امروز، شاخص کل با ۶۵۴۳ واحد رشد به ۳۶۷ هزار و ۶۳۲ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۷۵۰ واحد افزایش به ۹۸ هزار و ۳۶۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۲۸۶۷ واحد رشد به ۱۱۷ هزار و ۱۶۵ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۹۱۵ واحد افزایش، به ۷۸ هزار و ۲۴۸ واحد، شاخص آزاد شناور با ۹۱۵۵ واحد رشد، به ۴۳۶ هزار و ۷۰۲ واحد، شاخص بازار اول با ۵۱۷۱ واحد افزایش به ۲۶۲ هزار ۳۷۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱۴۳۵ واحد رشد به ۷۶۹ هزار و ۳۱۲ واحد رسید.

 امروز ۷ نماد «رمپنا با ۳۸۲ واحد، وغدیر با ۳۲۰ واحد، وبملت با ۲۹۷ واحد، شبندر با ۲۷۱ واحد، فولاد با ۲۷۱ واحد، پارسان با ۲۴۶ واحد و فملی با ۲۴۳ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

همچنین نمادهای «حپترو، بنیرو، فلامی، شسینا، سیستم، غدشت و فجام» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۶۱۴ هزار نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳ هزار و ۷۳ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

عناوین برگزیده