تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۴۱
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۷۶۶۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کدال منتشر شد؛

مروری بر عملکرد ۴ شرکت پتروشیمی

می متالز - شرکت‌های پتروشیمی نوری، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی جم و پتروشیمی غدیر با انتشار گزارش عملکرد فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است.
مروری بر عملکرد ۴ شرکت پتروشیمی

به گزارش می متالز، پتروشیمی نوری در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲۷ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال درآمد داشته است.

"نوری" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۵۸ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد ۳ ماهه "شپدیس" ۳۴ درصد افزایش یافت

شرکت پتروشیمی پردیس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شپدیس" براساس عملکرد ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، مبلغ ۱۲ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۳۴ درصدی دارد.

افزایش ۷۷ درصدی در درآمد "جم"

شرکت پتروشیمی جم در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۹ هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال درآمد داشته است.

"جم" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۰۱ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۷۷ درصدی را نشان می‌دهد.

کسب درآمد ۹۲۸ میلیارد ریال "شغدیر" طی یک ماه

شرکت پتروشیمی غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۹۲۸ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شغدیر" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶ هزار و ۳۰۴ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۳۵ درصدی دارد.

عناوین برگزیده